Standard
اهمیت بازاریابی در کتابخانه ها
- مهوش تقی زادگان
- فروردین ۲۵, ۱۴۰۱
کتابخانه میتواند از بازاریابی به عنوان راهکاری مورد استفاده در بخش تجاری برای پیشبرد هدف های خود استفاده نماید.
کتابخانه میتواند از بازاریابی به عنوان راهکاری مورد استفاده در بخش تجاری برای پیشبرد هدف های خود استفاده نماید.
شغل کتابداری از گذشته وجود داشته است ولی امروزه گسترش زیادی یافته و تنها محدود به امانت دادن و پس گرفتن کتاب نمی شود.
سیستم مدیریت کتابخانه ای از ابزار و تجهیزات داده ای مدرن و مدل های دیجیتالی برای مدیریت کتابخانه بهره می برد.